در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب  تخفیف برای اقلام مورد نیاز هیئت ها

مدیراجرایی پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب، از تخفیف 20 تا 40 درصدی اقلام مورد نیاز هیئت ها در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس،مهدی قربانی با بیان اینکه بیش از 400 فعال اقتصادی از طریق سامانه ثبت نام فهرست اقلام و محصولات خود را اعلام کردند توضیح داد: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته و با لحاظ محدودیت فضا و همچنین نتایج نیاز سنجی های به عمل آمده از استفاد کنندگان محصولات و بازدیدکنندگان نمایشگاه چهاردهم، تعداد ١١٠ صنف برای ارایه خدمات و کالا مجوز حضور در نمایشگاه را پیدا کردند.

مدیراجرایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب بیان کرد: در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در 252 غرفه بیش از پنج هزار قلم کالا برای بازدیدکنندگان عرضه می شود.

وی با اشاره به فعالیت موسسات دینی و فرهنگی در نمایشگاه پانزدهم گفت: یک سوله کامل به عرضه محصولات فرهنگی و هنری اختصاص یافته و اجرای موسیقی ها و نمایش های آیینی میدانی، ارائه کتب مذهبی و عاشورایی، معرفی فعالیت ها و دستاوردهای هیئات مذهبی شهر تهران و اجرای برنامه های مذهبی به همت رادیو نمایشگاه صورت می گیرد.

مدیراجرایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب گفت: این نمایشگاه با هدف تجهیز مساجد، حسینیه ها و هیئت های مستمر، موردی ، دانش آموزی و دانشجویی شهر تهران و همچنین ارایه خدمات و تامین مایحتاج نذورات عموم شهروندان با کیفیت بالا و با قیمت حداقل ٢٠ تا 40درصد زیر نرخ عمده بازار، برگزار می شود.

706

کد خبر: 837268

وب گردی

وب گردی