افراد حادثه دیده ناصریه عراق با کاروان آزاد سفر کرده بودند/تشییع پیکر کودک شهید هرمزگانی فردا در رودان

جانشین مدیر سازمان حج و زیارت استان هرمزگان در رابطه با تشییع شهید کودک هرمزگان گفت: پیکر شهید فردا در شهر رودان تشییع می شود.

علی اصغر دهقان جانشین مدیر سازمان حج و زیارت هرمزگان درتشریح حادثه تروریستی ناصریه عراق، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در حادثه تروریستی که روز پنجشنبه 23 شهریور ماه اتفاق افتاد کودکی به نام محمد حسین روشی ۱۰ ساله شهید و 3 نفر مجروح شدند که یک نفر ترخیص و دونفر دیگر، پیگیر بستری هستند.

دهقان ادامه داد: دو نفری که بستری هستند یک نفر آقا است که مدیر کاروان بودند و در بیمارستان اهواز و یک خانم در بیمارستان خرمشهر بستری و تحت مداوا هستند.

وی در مورد زمان تشییع پیکر کودک شهید، گفت: پیکر شهید به بندرعباس انتقال یافته و ان شاءالله فردا در شهر رودان تشییع می شود.

جانشین مدیر سازمان حج و زیارت هرمزگان گفت: در مجموع بر اثر حادثه تروریستی ناصریه عراق90 نفر اعم از ایرانی و عراق شهید بودند که طبق آخرین اخبار از کشور ما10 فرد شهید شدند که 9 نفر آنها از استان فارس بودند.

وی ادامه داد: افراد حادثه دیده با کاروان آزاد سفر کرده بودند و از طریق کاروان های مجاز سازمان حج و زیارت نرفته بودند.

دهقان در پایان تصریح کرد: در هنگام حمله عوامل تروریستی نیروهای امنیتی با آنها روبرو شده بودند که منجر به شهادت نیروهای امنیتی شد و در صورت نبود نیروهای امنیتی در آنجا امکان داشت که تعداد شهدای ما بیش از این تعداد شود.

901/900

کد خبر: 837334

وب گردی

وب گردی