«عروسی خون» در تئاتر باران روی صحنه می رود

نمایش «عروسی خون» با ترجمه احمد شاملو به کارگردانی مسعود نورمحمدیان در تیاتر باران روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی، این نمایش محصول کارگاه بازیگری تا اجرا است که توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی باران برگزار شده است و بازیگران این نمایش هنرجویان این دوره هستند.

لازم به ذکرست که پیش فروش بلیت های سه روز نخست نمایش "عروسی خون"، نوشته فدریکو گارسیا لورکا و کارگردانی مسعود نورمحمدیان درسایت تیوال آغاز شده است.

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تئاتر علاوه بر مشاور کارگردان، تهیه کنندگی این اثر را نیز به عهده دارد و کمپانی تئاتر باران نیز مجری طرح این پروژه است و کمپانی تئاتر باران نیز مجری طرح این پروژه است.

هانیه سعیدی، میلاد اسکندری، سوگندمنتظر، مارال عبدالهی، عباس سهراب، سپیده ملک‌محمدی، مهدیه اردبیلی، محمودپیری، روژان کیانی، نداقاسمی، مهدی خدایاری، علی رضاخانی، هدیه فروغ، حسین عماری و آیلار نوشهری بازیگران نمایش "عروسی خون" هستند.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از:گروه موسیقی:حسین عماری،نیما مهرزاد ،مینا صابری،گریم:پوریا امامی،عکاس: محمود پیری،طرا پوستر و بروشور:فرزان شمس.

نمایش "عروسی خون" از 26 شهریور ماه ماه به مدت یک هفته در تئاتر باران واقع در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک1 /۲۹۲ به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.tiwall.com بلیت این نمایش را تهیه نمایند.

501

کد خبر: 837351

وب گردی

وب گردی