جلالی: هر تیمی با پرسپولیس بازی کند کار سختی دارد/خلع سلاح شده‌ایم !

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: طبیعی است هر کسی که بخواهد در این شرایط با پرسپولیس بازی کند کار سختی دارد.

به گزارش ایسکانیوز ،‌ مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است هر کسی که بخواهد در این شرایط با پرسپولیس بازی کند کار سختی دارد. هر تیم خوبی می‌تواند یک پاشته آشیلی داشته باشد و می توانیم روی آن منطقه اثرگذار باشیم. در این مورد فکر و تمرین کرده‌ایم و ا میدوارم فردا بازی خوب و موفقی را انجام دهیم.

وی درباره اینکه پاشنه آشیل پرسپولیس که از آن نام می‌برید کدام قسمت است افزود: من ترجیح می‌دهم اگر بتوانیم این کار را عملیاتی کنیم باید در زمین بازی این کار را انجام دهیم. پرسپولیس شرایط خوبی در خط حمله دارد و می‌تواند در لحظات مختلف از آن استفاده کند. یک نیمکت قوی هم در این تیم وجود دارد که امتیاز بزرگی است و می‌تواند حلال مشکلات باشد اما مطمئنا با وجود اینکه بازی کردن با این پرسپولیس سخت است اما برای من و تیمم انگیزه زیادی ایجاد می‌کند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه پیکان فصل گذشته شگفتی‌ساز لیگ بود اما امسال نتایج خوبی نگرفته و آیا مساله‌ای در این زمینه وجود دارد گفت: مساله‌ای وجود ندارد وضعیت کنونی ما در همین هفته پنجم نسبت به وضعیت فصل گذشته بهتر است. البته ما خلع سلاح هم شده‌ایم و این مساله در شروع لیگ تاثیر منفی روی تیم داشته است. اما در خلال بازی‌ها تلاش می‌کنیم که به کیفیت بهتری برسیم. مخصوصا به خاطر اینکه بازیکنان جوانی داریم که برای بهتر شدن اشتیاق فراوانی دارند. وقتی چنین بازیکنانی داریم حق داریم به آینده امیدوار باشیم و خوشحالم که چنین بازیکنانی در تیم ما وجود دارند که با شوق و انگیزه خوب تمرین می‌کنند و ما به آینده امیدواریم.

جلالی در پاسخ به این سوال که انتظار می‌رفت با جدایی منشا و جذب دو بازیکن خارجی آنها هم در حد و اندازه منشا ظاهر شوند این اتفاق رخ نداد اظهار داشت: تا به حال بازیکنان خارجی ما بازی نکرده‌اند که کسی بخواهد تشخیص بدهد آنها خوب هستند یا بد البته کنت مقابل فولاد بازی کرد و آسیب دید و فردا او را نداریم اما دیگر بازیکن خارجی ما همراهمان است اما با شناختی که از برانکو دارم بعید می‌دانم که در ترکیب اصلی پرسپولیس فردا تغییری ایجاد شود.

سرمربی پیکان درپاسخ به اینکه ملی پوشان جوانتان در اردوی تیم ملی جوانان هستندو بهتر نبود بازیکنانی مثل خدابنده‌لو و ... این روزها کنار شما باشند اظهار داشت: خدابنده‌لو از روز اول با ما بود اما به واسطه قراردادی که بین او و سایپا بود محروم شد و فقط در اردوهای تیم ملی حضور دارد. در تیم ما جوانان و بازیکنان امید خوبی حضور دارند و فردا می‌بینید که چهار یا پنج بازیکن جوان روی نیمکت هستند.

سرمربی پیکان درمورد اینکه برای مهار منشا و نعمتی چه برنامه‌ای دارید گفت: بعید می‌دانم که برانکو به ترکیب اصلی تیمش دست بزند با ا ین حال ما شرایط مختلف بازی با پرسپولیس را تمرین کرده‌ایم.

602

کد خبر: 837429

وب گردی

وب گردی