باید به منصوریان فرصت داده شود/ هدف مان قهرمانی است

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:  منصوریان یکی از بهترین مربی‌های ایرانی هست و لیاقت فرصتی دوباره را دارد؛ او می تواند با همین تیم از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

آلویس نانگ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیمش با استقلال تهران گفت: دیدار خوب و جذابی را به نمایش گذاشتیم؛ بازیکنان با تمام وجود به میدان رفته بودند تا در مقابل تماشاچیان پرشورمان به پیروزی دست پیدا کنند؛ موفق شدیم در یک بازی زیبا و با دو گل تکنیکی یه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در مورد جایگاه فعلی شان در جدول بیان کرد: برای گفتن این موضوع شاید زود باشد ولی ما به دنبال قهرمانی هستیم؛ همه نگاه ها به سوی تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور است، ما می خواهیم به آرامی از این تیم ها بگذریم و جام را از آن خود کنیم تا در جایگاه خوبی ایستاده باشیم. ما جام حذفی را روی بدشانسی از دست دادیم ولی نمیخواهیم در لیگ برتر هم ناکام باشیم. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، حوادثی که به وجود آمد ما را از گردون رقابت های جام حذفی کنار گذاشت اما هدفمان به دست آوردن موقعیت خوب در رده بندی و حتی قهرمانی است.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص اخراج احتمالی منصوریان بعد از پیروزی برابر پارس جنوبی عنوان کرد: منصوریان یکی از بهترین مربی‌های ایرانی هست و لیاقت فرصتی دوباره را دارد؛ او می تواند با همین تیم از مدعیان اصلی قهرمانی باشد، منصوریان و استقلال تنها با کمی بدشانسی رو به رو شده اند.

وی درباره دیدار با سایپا در هفته هفتم اظهار کرد: همه بازی‌های ما سخت هستند اما ما معتقد هستیم بازی در مقابل سایپا خیلی سخت تر خواهد بود. آن ها بازی هفته گذشته را واگذار کردند و با تمام قوا به میدان می آیند تا ما را شکست دهند، اما تیم ما با تمرکز بالا سه امتیاز بازی را کسب می کند.

نانگ در خاتمه در مورد تعویضش در برابر استقلال تهران افزود: تعویض من در این دیدار از قبل هماهنگ شده بود؛ من مصدومیتی جزئی دارم و با 50درصد نیروی خود به میدان رفتم و و اعلام کرده بودم نمی توانم 90 دقیقه را بازی کنم، ناراحت بودم ولی نه برای اینکه تعویض شدم، برای اینکه هم تیمی هایم را در زمین تنها گذاشته بودم.

601

خبرنگار؛ صدف خالقی

مترجم؛گلاره خادم وصال

کد خبر: 837455

وب گردی

وب گردی