آغاز پخش سریال «شکوه یک زندگی» از امشب در شبکه دو سیما

سریال «شکوه یک زندگی» از امشب؛ شنبه 25 شهریورماه ساعت 21:30 روانه آنتن می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «شکوه یک زندگی» به تهیه کنندگی امیر عباس کنی و کارگردانی رضا بهشتی تکریم همسران شهدای جاویدالاثر که با استقامت و امیدواری ‌ سال ها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیده اند را محور اصلی خود قرار داده است.

قصه‌ این مجموعه در فضای دهه 60 و در یکی از روستاهای استان مازندران روایت می شود. افزون بر این بخش عمده ای از داستان متعلق به دوران دفاع مقدس به‌ویژه عملیات خیبر بوده که در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده است.

نسخه اولیه فیلمنامه این مجموعه به قلم شعله شریعتی نوشته شده و مرجان اشرفی زاده، فیلمنامه نهایی را به نگارش درآورده است. در خلاصه این سریال 18 قسمتی آمده است؛ نارگل زنی بیست و پنج ساله و باردار به همراه سه فرزند در انتظار بازگشت همسرش (یحیی) از جبهه های جنگ است ...

در این مجموعه بازیگرانی چون؛ بیتا سحر خیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، کوروش سلیمانی، مزدک رستمی، سوگل طهماسبی، مریم کاظمی، حسام محمودی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی، مهری آل آقا و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «شکوه یک زندگی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 پخش می شود و بازپخش آن 1:00 بامداد، 12:00 و 16:15 خواهد بود.

501

کد خبر: 837468

وب گردی

وب گردی