اولین اظهارات استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه استان راهی جز جذب سرمایه‌گذاری نداریم.

به گزارش ایسکانیوز،علی‌محمد احمدی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و درمراسم معارفه خود اظهار کرد: در سال ۷۰ وارد وزارت کشور شدم و بعدها در سایر وزارتخانه‌ها بودم و سپس نماینده مردم در مجلس بودم و بعد از نمایندگی در وزارت نفت مستقر شدم.

وی با بیان اینکه دل کندن از تهران یک مقدار برایم سخت بود، عنوان کرد: ولی وقتی به استان آمدم احساس کردم به خانه خود بازگشتم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نا آشنا با زاگرس بزرگ و استان پر افتخار کهگیلویه و بویراحمد نیستم و با نخبگان حوزه‌های مختلف این استان آشنایی دارم.

احمدی بیان کرد: از این فرصت خدمت در نظام و اعتماد دولت استفاده و سعی می‌کنم رضایت خالق و مردم را به دست آورم.

وی با بیان اینکه حاشیه‌نشینی رنج‌آور و جاده‌ها سخت گذر است ادامه داد: تا رسیدن به هدف مطلوب مدنظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری فاصله است.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد موقعیت کهگیلویه و بویراحمد را ویژه دانست و افزود: مطابق با پتانسیل‌های موجود از جمله آب و گردشگری برنامه‌های کاری خود را تدوین می کنم.

احمدی تاکید کرد: تقویت زیرساختها در دستور کار بوده و سعی می‌کنیم استان را به جایگاه خودش در زمینه توسعه برسانیم.

وی خواستار تلاش برای رشد ظرفیتها شد و گفت: از هیچ تلاشی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری که رئیس جمهوری نیز بر این مهم تاکید دارد, دریغ نمی‌کنم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای توسعه استان راهی جز جذب سرمایه‌گذاری نداریم که امیدوارم با مشارکت مردم و بخش خصوصی و همکاری مدیران بتوانیم به افق پیش‌بینی شده در کمترین زمان ممکن برسیم و با بهره گیری از تمام فرصت ها و سلایق تمام توانم را برای رشد و توسعه استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم.

وی گفت: از خدا می‌خواهم که اعتماد دکتر روحانی و لطف رحمانی‌فضلی را جبران کرده و رضایت مردم را جلب کنم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مسیرهای استان‌های زاگرس صعب‌العبور است اما ظرفیت‌ها زیاد است افزود: راهی که برای مطلوب داریم بسیار زیاد است و تا رسیدن به هدف مطلوب فاصله داریم.

وی گفت: استان ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف دارد و چون نتوانستیم ارتباط را با محیط پیرامون برقرار کنیم نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های استان‌های هموار و برخوردار استفاده کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: نیازمند تلاش زیاد و تقویت زیرساخت‌ها هستیم و باید موانع و مشکلات را برطرف کرده و تلاش کنیم استان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در ادامه افزود: همه باید دست به دست هم داده و با هم‌افزایی و فهم مشترک در خدمت مردم باشیم و در دیدار از محرومین برطرف کنیم و اعتماد مردم را با خدمت خود تقویت کنیم و من همه آبروی خود را در طبق اخلاص برای توسعه استان گذاشته‌ام.

به گزارش کبنا، احمدی گفت: باید راه را اشتباه طی نکنیم و در چارچوب پیام‌های رهبری بحث برنامه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم و استعدادهای مردم را پویا کرده و به کار گیریم.

وی با بیان این که نباید تنها به منابع دولتی اتکا کنیم افزود: باید از همه ظرفیت‌های بسیج شده استان استفاده کنیم و امروز نیازمند جذب سرمایه از بیرون هستیم و از بخش‌های خارجی نیز کمک بگیریم تا بتوانیم ظرفیت‌های استان را در مسیر خود با همدلی و اتحاد مسیر را به پیماییم.

احمدی اظهار داشت: بسیار خوشحالم امروز در خدمت برادران و خواهران عزیزم در استان هستم.

902/90

902/900

کد خبر: 837507

وب گردی

وب گردی