تمایل روس‌ها برای خرید خدمات وارسی پروازی از ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از امضای تفاهمنامه با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت:‌ یک شرکت روسی برای خرید خدمات وارسی از شرکت فرودگاه ابراز تمایل کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی، رحمت اله مه آبادی، در این رابطه گفت: امروز(25 شهریور96) معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از غرفه‎های شرکت فرودگاه‎ها بازدید کرد و بزودی قرار است تفاهمنامه‎ای میان این معاونت و شرکت فرودگاه‎ها امضا و زمینه همکاری جدی‎تر شرکت ما با شرکت‎های دانش بنیان و جذب حمایت‎های دولتی فراهم شود.

او با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه‎ها با تمام مولفه‎های توسعه درگیر و با ارگان‎های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی در ارتباط است، گفت: این شرکت، شرکتی مهم، متمایز و دارای مسئولیت مدنی بزرگ و سنگینی است که خدمات گسترده‎ای را در سطح داخلی و بین‎المللی ارائه می‎کند.

مه‎آبادی در مورد نمایشگاه ایروپرشیا گفت: بهتر است نام نمایشگاه را از این پدیده فرخنده برداریم و آن "عرضه گاه" بنامیم، چراکه اینجا محل نمایش نیست بلکه محل عرضه توانایی‎ها و نیازها و محلی برای تعامل و تقویت ارتباط میان دست اندرکاران صنعت حمل ونقل است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی با اشاره به توانمندی این شرکت در ارائه خدمات تخصصی، در بیان اثرات مثبت حضور در اینگونه نمایشگاه‎ها گفت: در همین نمایشگاه طی مذاکرات انجام شده، یک شرکت روسی تمایل خود را برای خرید خدمات وارسی پرواز از شرکت فرودگاه‎ها اعلام کرده است.

او افزود: اگر این رویداد به معرفی هر چه گسترده‎تر و بهتر توانمندی‎های شرکت کمک کند برای سال‎های بعد هم در آن حضور پیدا خواهیم کرد.

402

کد خبر: 837512

وب گردی

وب گردی