نتایج جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهر ماه اعلام می شود

دبیرخانه دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جمعی از مسئولان سازمان مرکزی، در ساختمان ولایت واحد شهرقدس گشایش یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس اظهار داشت:‌ دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی در سه بخش نشریات، آثار برتر و مقالات ویژه برگزار می‌شود.

دکتر حسین حسن پور درویشی گفت: از دوشنبه 20 شهریور 96 تا چهارشنبه 22 شهریور 96، طبق برنامه ریزی معاونت دانشجویی و فرهنگی حوزه فعالیت‌های ادبی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی، کل آثار واحدهای دانشگاهی تحویل دبیرخانه شد.

رئیس دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر ثبت 3 هزار و 8 اثر در این جشنواره افزود: 432 اثر در بخش نشریات، 2 هزار و 332 اثر در بخش آثار برتر و 244 اثر در بخش مقالات ویژه ارسال شده که با توجه به آمار ثبت‌نامی، استقبال خوبی از این جشنواره شده است.

وی اظهار کرد: بعد از تحویل آثار به دبیرخانه مرکزی، بلافاصله کار تفکیک و داوری آثار آغاز خواهد شد. پس از داوری و جمع نمرات، نتایج مهرماه 96 از طریق سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی و تارنمای ثبت نشریات و کانال نشر اعلام خواهد شد.

اختتامیه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر: 837513

وب گردی

وب گردی