مظفر: ترجیح می‌دهیم تا در گروه خودمان اول شویم/ ژاپن و تایلند هم مدعی قهرمانی هستند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان ترجیح می‌دهد شاگردانش به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی بازی‌های داخل سالن آسیا صعود کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین بازی خود از گروه B بازی‌های داخل سالن آسیا 2017 که به میزبانی ترکمسنان در جریان است، موفق شد با نتیجه 16 بر یک فلسطین را شکست دهد و از همین ابتدا خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح کرد.

شهرزاد مظفر، سرمربی فوتسال بانوان کشورمان پس از این برد گفت: ما نیاز به تفاضل گل خوبی از این بازی داشتیم چون تایلند هم فردا با فلسطین بازی دارد، از این‌رو نیاز به زدن گل‌های زیاد در این بازی داشتیم تا بتوانیم جایگاه خود در صدر جدول این گروه را تضمین کنیم. ترجیح می‌دهیم تا در گروه خودمان اول شویم و به همین خاطر به دنبال تفاضل گل بهتر در این بازی با زدن گل‌های بیشتر بودیم.

وی در ادامه اظهار داشت: به نظرم نه‌تنها ژاپن، بلکه تایلند هم تیم خیلی قدرتمندی دارد. به اعتقاد من تیم‌های ژاپن، تایلند و ایران می‌توانند در این تورنمنت به قهرمانی برسند، بنابراین تنها به ژاپن فکر نمی‌کنیم و تایلند هم شانس مشابهی برای قهرمانی دارد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در گروه B بازی‌های داخل سالن آسیا با تیم‌های تایلند و فلسطین همگروه است.

602

کد خبر: 837519

وب گردی

وب گردی