حواشی بازی  افتتاحیه  ورزشگاه امام رضا (ع)

نیمه اول بازی دو تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا با برتری منتخب مشهد به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز ، ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد امشب با انجام بازی دوستانه بین دو تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا افتتاح شد. نیمه اول این بازی با برتری دو بر یک منتخب مشهد به پایان رسید.

سجاد رعد در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی برای تیم منتخب کربلا گلزنی کرد تا اولین گل در ورزشگاه امام رضا را تیم کربلا بزند.

حسین مهربان در دقیقه ۴۰ گل منتخب مشهد را به ثمر رساند و در ادامه عنایتی در دقیقه 2+45 گل برتری منتخب مشهد را به ثمر رساند.

محسن ترکی داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران که اهل مشهد است و از دنیای داوری خداحافظی کرده این بازی را قضاوت می‌کند. او به حسین مهربان از تیم مشهد و احمد قدوس از کربلا کارت زرد نشان داد.

روی نیمکت تیم منتخب مشهد هم اکبر میثاقیان سرمربی سیاه جامگان و رضا مهاجری سرمربی پدیده همزمان حضور دارند. علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان نیز روی نیمکت تیم مشهدی نشسته‌اند.

ورزشگاه امام رضا بسیار مجهز و دیدنی است و دو اسکوربورد در این ورزشگاه نصب شده و شرایط زمین و سکوهایش نیز بسیار مطلوب است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و شماری از مسئولان ورزشی و استانی نیز از تماشاگران ویژه این بازی هستند.

کد خبر: 837537

وب گردی

وب گردی