ارائه رزومه ۵۰ نفر برای تصدی شهردار گرگان

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان از بررسی سوابق و صلاحیت ۵۰ نامزدهای کرسی شهرداری گرگان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین ربیعی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر اساس رزومه های دریافتی مدارک تحصیلی نامزدهای تصدی شهردار؛ ۲ نفر دکترا تخصصی، ۱۵ نفر دکترا، ۴ نفر دانشجوی دکترا، ۲۸ نفر کارشناسی ارشد، یک نفر کارشناسی و یک نفر فوق دیپلم و دانشجوی کارشناسی است.

ربیعی ادامه داد: داوطلبان تصدی سمت شهردار گرگان افرادی با تجربه خدمت در سمت های معاونت وزیر، معاونت های فنی و عمرانی استانداری ها، فرماندار برخی از شهرها و معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ها، اعضای شورای اسلامی برخی از شهرها، شهرداران کلانشهرها، شهرداران مناطق تهران و سایر شهرهای کشور، شهرداران برخی از مراکز استان ها و شهرهای کشور می باشند که اعلام آمادگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این لیست همچنین افرادی افرادی با تجربه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری ها، کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری و مشاوران شهرداری ها، رئیس و برخی از اساتید دانشگاه های کشور و استان به خصوص در رشته های فنی و مهندسی و کارشناسان و کارمندان شهرداری نیز حضو دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: بررسی صلاحیت ها داوطلبان بر اساس تجربه های کاری و تخصص در دستور کار شورای اسلامی شهر گرگان قرار خواهد گرفت.

901

کد خبر: 837551

وب گردی

وب گردی