برخورد پلیس با خودروهای توقف کننده در ورودی های طرح ترافیک و زوج و فرد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت:دوربین های نصب شده در مبادی ورودی طرح ترافیک و زوج و فرد برای جریمه خودروهایی که توقف می کنند، گشت های پلیس هم در این ورودی ها اقدام به گشت زنی کرده و با متخلفان برخورد می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، جانشین رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با خودروهای توقف کننده در ورودی های طرح ترافیک و زوج فرد خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی گفت: از طرف دیگر شاهد هستیم که برخی خودروها برای ورود به طرح ترافیک اقدام به توقف در ورودی های طرح در زمان اتمام ساعت اجرای طرح ترافیک می کنند. این خودروها به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح ، زودتر از ساعت اجرای طرح به ورودی رسیده و خودرو خود را در همان محل رها می کنند.

وی ادامه داد: این تخلف توقف در محل غیر مجاز بوده و با رانندگانی که این اقدام را انجام دهند، برخورد می شود. رانندگان متخلف از سوی پلیس جریمه می شوند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه این تخلف بیشتر در معابر بزرگراهی رخ می دهد، تاکید کرد: در بزررگراه های صیاد شیرازی، مدرس و امام علی(ع) و برخی خیابان های مرکزی شاهد هستیم که رانندگان از ساعاتی قبل از پایان طرح توقف کرده و علاوه بر ارتکاب تخلف توقف ممنوع، باعث ایجاد ترافیک و تصادف می شوند.

705

کد خبر: 837573

وب گردی

وب گردی