استارت لیست وزنه برداری اعلام شد/ سهراب مرادی تنها ایرانی صدرنشین

سهراب مرادی با اعلام استارت لیست وزنه‌برداری بازی‌های داخل سالن آسیا تنها ایرانی صدرنشین در گروه خود است.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز، استارت لیست وزنه‌برداران حاضر در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های داخل سالن آسیا و هنرهای رزمی اعلام شد. 115 وزنه‌بردار در بخش مردان حضور دارند. بر اساس این استارت لیست و اعلام رکورد ورودی وزنه‌برداران، ایران تنها در دسته 94 کیلوگرم صدرنشین است. سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو شاخص‌ترین چهره حاضر در وزنه‌برداری بازی‌هاست.

رکورد ورودی وزنه‌برداران ایران به شرح زیر است:

دسته 85 کیلوگرم:

10 وزنه‌بردار در گروه A به رقابت می‌پردازند. علی میری با رکورد ورودی 345 و صالح چراغی با رکورد ورودی 342 کیلوگرم نمایندگان ایران در این وزن هستند.

بیشترین رکورد ورودی در اختیار علیموف از ازبکستان و صفا الجمالی از عراق با 360 کیلوگرم است.

دسته 94 کیلوگرم:

10 وزنه‌بردار در گروه A حضور دارند. سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو شاخص ترین چهره حاضر در این وزن است که با رکورد ورودی 380 کیلوگرم صدر نشین است.

رکورد ورودی فارس الباخ وزنه‌بردار قطر هم 380 کیلوگرم است.

دسته 105 کیلوگرم:

هشت وزنه بردار در گروه A به رقابت می پردازند. ایران دو نماینده دارد که رکورد ورودی علی هاشمی و علیرضا سلیمانی هر دو 375 کیلوگرم است.

بیشترین رگورد ورودی در اختیار ایوان افریموف از ازبکستان با 400 کیلوگرم و سپس سالاوان الافیوری از عراق با 395 کیلوگرم است.

دسته 105+ کیلوگرم:

9 وزنه‌بردار در گروه A حضور دارند. همایون تیموری تنها نماینده ایران در این وزن است که رکورد ورودی‌اش 395 کیلوگرم اعلام شده است.

بیشترین رکورد ورودی با 420 کیلوگرم در اختیار وزنه‌برداران ‌ازبک و ترکمنستان است.

نکته جالب در این دسته حضور وزنه‌بردار افغانستان است که رکورد ورودی‌اش 50 کیلوگرم اعلام شد.

607

کد خبر: 837586

وب گردی

وب گردی