ترکی: دولتی ها انتقاد را بر نمی تابند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقاتی که برای برنامه دکتر سلام افتاد اظهار داشت: اگر از دولت انتقادی شود آن را بر نمی تابند.

اکبر ترکی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به وعده هایی که روحانی در مورد آزادی بیان داده بود گفت: در خیلی از موارد دولتی ها دارند دچار تناقض گویی می شوند، آنجایی که از آزادی بیان و مسائل این چنینی صحبت می کنند یعنی ما حق داریم هر حرفی را بزنیم ولی وقتی ازخودشان صحبت می کنیم و انتقاد می کنیم خلاف آنچه گفته اند عمل می کنند.

وی با اشاره به قضایایی که در مورد گلابی آوردن یکی از نمایندگان مجلس پیش آمده بود اظهار داشت: عده ای گفتند که خبرنگاران را باید محدود کنیم ولی طرفداران دولت و فراکسیون امید گفتند که نمایندگان باید مراقب رفتار خود باشند و خبرنگاران باید همه جا باشند.

ترکی با اشاره به رسانه های معاندی که در حال انجام کار خود هستند بیان کرد: رسانه هایی مثل آمد نیوز که وابستگی به دولت های خارجی دارند و حمایت های داخلی مشخص هم دارند ولی عده ای برای برخورد نکردن با آن ها سفت ایستاده اند و آن رسانه ها دارند سخیف ترین توهین ها را به مقدسات ما می کنند ولی این ها اعتقادی ندارند که باید جلوی آن ها گرفته شود.

وی ادامه داد: ولی اگر از دولت و خودشان انتقادی شود آن را بر نمی تابند و مشخصه برخوردهایی مثل کارهایی که در مواجه با دکتر سلام کردند انجام می دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش دیوان محاسبات در مورد نجومی بگیران اظهار داشت: بخشی از گزارش دیوان محاسبات در کمیسیون اصل نود بررسی شد، این گزارشی که ارائه شده با واقعیت تفاوت دارد.

303

کد خبر: 837658

وب گردی

وب گردی