کسب یک نقره و یک برنز در روز نخست/ بذری امروز به میدان می‌رود

محمد متقی نیا و حمیدرضا زرین پیکر به مدال نقره و برنز وزن ۷۴ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام «مدوید» دست یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام مدوید در شهر مینسک بلاروس برگزار شد که در پایان، دو نماینده ایران صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد متقی نیا در کشتی نخست، ارکبولان تدیف از قزاقستان را با نتیجه ۱۲ بر یک پشت سر گذاشت و در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ از سد تازی داوداف از روسیه گذشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۸ (ضربه فنی) خاسی اف از روسیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. اما در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلن زاسیف قهرمان جوانان جهان و نفر سوم بزرگسالان روسیه شد و به مدال نقره رسید.

حمیدرضا زرین پیکر دیگر نماینده کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم، در دور نخست مقابل اصلان بک گاوارومیان از روسیه با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم گئورگی پاسکالوف از مولداوی را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کرد. این کشتی گیر ایران در دور سوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلن زاسیف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی با نتیجه ۶ بر صفر رسول شاپیف از کشور روسیه را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

امروز یکشنبه و در روز دوم این رقابت ها نیز احمد بذری در وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می رود.

تیم ایران با سه نماینده در این مسابقات شرکت کرده است.

607

کد خبر: 837671

وب گردی

وب گردی