پیش بینی ایجاد ۲۴۶۸ فرصت شغلی در کمیته امداد خوزستان

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: ایجاد دو هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی در کمیته امداد استان و بیش از یک هزار فرصت شغلی هم در بهزیستی پیش بینی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی موصلی شامگاه گذشته در نشست شورای اشتغال استان اظهار کرد: نشست هایی را با سازمان های مرتبط با اشتغال خانواده های نیازمند در سطح استان از جمله بهزیستی و بنیاد شهید داشتیم. فقر موجود در استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و مدلی برای توانمندسازی اقشار نیازمند خوزستان ارائه شد.

وی افزود: راهبرد قالب مورد تأکید، بحث توانمندسازی خانواده ها بود؛ راهبرد اصلی بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی نیز ر کمیته امدادفکری، اجتماعی و اقتصادی (از طریق کسب و کارهای کوچک) است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با نام بردن شناسایی مددجویان، پرداخت تسهیلات و کاریابی به عنوان برخی از مراحل توانمندسازی ادامه داد: منابع مالی که برای توانمندسازی خانواده ها پیش بینی کردیم ۲۱ هزار میلیارد ریال برای کمیته امداد و ۹ هزار میلیارد ریال برای بهزیستی در سطح کشور است.

موصلی با اشاره به اینکه کمیته امداد تا دو سال حق بیمه کارفرما را در این اشتغالزایی ها پرداخت می کند، گفت: از طریق طرح های تشویقی برای اشتغالزایی بیشتر تلاش کردیم.

وی با اعلام این خبر که در مجموعه بنیاد شهید خوزستان پیش بینی ۱۹۵ اشتغالزایی در سال جاری پیش بینی شده است، بیان کرد: فنی و حرفه و اداره کل زندان ها نیز برنامه هایی را بدون اعلام تعداد اشتغالزایی درنظر دارند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد: ایجاد دو هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی در کمیته امداد استان و بیش از یک هزار فرصت شغلی هم در بهزیستی پیش بینی شده است.

مهر

902/900

کد خبر: 837719

وب گردی

وب گردی