دوست نداشتم منصوریان را در آن شرایط ببینم/ نتایج پارس جنوبی شانسی نیست/ تلاش می کنم به ترکیب اصلی برسم

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: منصوریان را خیلی دوست دارم و دلم نمی خواست در این شرایط او را ببینم. ان شاءالله استقلال به زودی به روز های آرمانی خود باز خواهد گشت و نتایج دلخواه را کسب کند.

ارسلان مطهری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: برای حفظ شخصیت تیمی به سه امتیاز بازی با استقلال نیاز داشتیم و به همه نشان دادیم که موفقیت های پارس جنوبی در لیگ برتر شانسی نیست و این تیم به دنبال شگفتی سازی است.

وی افزود: تیم پارس جم با همت و تلاش تک تک بازیکنان به این نتایج رسیده و از طرفی خوشحالم که چنین هواداران با شعور و با فرهنگی داریم که تیم را تنها نگذاشتند.بدون شک این روند را در هفته های آینده هم ادامه خواهیم داد تا در کورس بمانیم.

مطهری ادامه داد: کاری به نیمکت نشینی ندارم و همه ما تلاشمان این است تا تیم به هدفش برسد. البته همه توانم را به کار خواهم گرفت تا به ترکیب اصلی برسم و فکرم را درگیر این موضوع نمی کنم.

مهاجم پارس جنوبی جم گفت: منصوریان را خیلی دوست دارم و دلم نمی خواست در این شرایط او را ببینم.ان شاءالله استقلال به زودی به روز های آرمانی خود باز خواهد گشت و نتایج دلخواه را کسب کند.

600

کد خبر: 837758

وب گردی

وب گردی