اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواست تا امروز با مراجعه به ورزشگاه آزادی و تهیه بلیت به شکل حضوری ضمن تماشای دیدار سرخپوشان برابر پیکان و حمایت از تیم محبوبشان از اقدام باشگاه خود برای گرفتن حق پرسپولیس و هوادارانش حمایت کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ باشگاه پرسپولیس با قدردانی از حمایت های همیشگی هواداران و دعوت از آن ها برای حضور در ورزشگاه آزادی از فدراسیون فوتبال و ریاست آن، جناب آقای تاج ،که از ابتدای حضور در این مسند با تاکید بر حقوق حقه باشگاه‌ها مبنی بر بلیت فروشی، اعتقاد داشتند باید آنها را به این سمت سوق داد که به یکی از راه‌های درآمدزایی خود برسند، تشکر می کند.
این باشگاه همچنین از همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران، حراست محترم وزارت ورزش و جوانان، شورای تامین محترم استان تهران، استانداری محترم تهران، یگان ویژه انتظامی و کلیه عوامل محترم انتظامی که ما را در راه رسیدن به خواسته بر حق باشگاه ها یاری نمودند تا فوتبال ایران در مسیر حرفه ای و رفتار عادلانه و منصفانه قرار بگیرد، قدردانی می کند.
در همین راستا به اطلاع کلیه هواداران و تماشاگران پرسپولیس که همواره در تمام عرصه ها و فعالیت ها یاور باشگاه خود بوده‌اند و در شرایط سخت همواره از باشگاه حمایت کرده‌اند، می‌رساند که بلیت فروشی دیدار امروز پرسپولیس مقابل پیکان که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود توسط خود باشگاه انجام خواهد شد و امیدوار هستیم تا هواداران همچون همیشه با حمایت‌های خود ما را در راه رسیدن به سر منزل مقصود یاری نمایند.
بدون شک هدف اصلی از این اقدام ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هواداران، ترقی فوتبال ایران و بهره مند شدن پرسپولیس بزرگ از منافعی است که خود و هوادارانش ایجاد می کنند. چرا که اعتقاد داریم هوادارا ن پرسپولیس لایق بهترین‌ها هستند. در پایان اطلاعیه باشگاه به آن دسته از هواداران هم که پیش از این از طریق سامانه بلیت الکترونیک بلیت تهیه نموده‌اند، اشاره و اعلام شده است که جهت ورود آنها به ورزشگاه نیز تدابیری در نظر گرفته شده است تا از این بابت با مشکلی روبرو نشوند.

602

کد خبر: 837827

وب گردی

وب گردی