دست به یکی منصوریان و افتخاری/این دوتا به بقیه خط می دهند!

دو بازیکن استقلال از تیم کنار گذاشته شدند و در حال حاضر نیز هیچ کس پاسخگو نیست و این اتفاق جالب توجه است.

به گزارش ایسکانیوز،رحمتی و جباری برای حضور در جلسه هیات مدیره با پیامک به باشگاه فراخوانده شدند اما وقتی به باشگاه رسیدند اعلام شد که آنها حق حضور در تمرینات را ندارند و این اتفاق در نوع خود جالب است.

منصوریان تا همین دیروز رابطه بسیار خوبی با بازیکنان قدیمی تیمش داشت و حالا به یکباره آنها مقصر عدم گلزنی تیم هستند و این موضوع در نوع خود جالب توجه است.

استقلال در بازی های خود تاکتیکی ندارد و به ضعیف ترین و قوی ترین تیمهای لیگ می بازد و نمی تواند حتی یک گل به ثمر برساند اما در نتیجه اتفافقات جالب رخ می دهد که جباری و رحمتی باید کنار بروند و تیم پس از آن به آرامش برسد.

حتی اگر این دو بازیکن حاشیه سازی کنند و حتی اگر به بازیکنان خط بدهند که این هم کمی عجیب است، استقلال درون زمین برای گل زدن مشکل دارد و این موضوع نمی تواند به حاشیه سازی این دو قدیمی ربط داشته باشد.

در حال حاضر برای ایجاد آرامش راه کار عجیب جناب افتخاری کنار گذاشتن دو بازیکن قدیمی تیم است که البته خود جباری در ابتدای فصل با کلی داستان و حمایتهای جالب منصوریان وارد تیم شد و در حال حاضر کنار گذاشته شد تا لیست استقلال تنها بی جهت پر شده باشد!!

این در حالی است که منصوریان نیز برای ماندن و همکاری با افتخاری با این خواسته ها موافق است و باید دید با نبود رحمتی و جباری در تمرینات مهاجمان استقلال گل می زنند و تیم به آرامش می رسد!!!

کد خبر: 837846

وب گردی

وب گردی