«شکلاتی» به جشنواره فیلم های کودک کانادا راه یافت

فیلم سینمایی «شکلاتی» اولین ساخته سهیل موفق به تهیه کنندگی ایرج محمدی در بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم های کودک کانادا به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، جشنواره بین المللی «canada kids film festival» از ٢١ تا ۲۴ سپتامبر ٢٠١٧ (٣٠ شهریور تا ٢ مهر ماه) در شهر تورنتو کانادا برگزار می شود و فیلم سینمایی «شکلاتی» در اولین حضور بین المللی خود در بخش اصلی این رویداد با فیلم هایی از سراسر دنیا به رقابت می پردازد.

همچنین این فیلم از آذر ماه در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می شود.

«شکلاتی» در سی و امین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان که تیرماه برگزار شد به نمایش در آمد و در بخش های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه شد و شبنم مقدمی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر را از این دوره جشنواره دریافت کند. همچنین «شکلاتی» در این رویداد مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و نمایش های آن با چندین سانس فوق العاده روبرو شد.

«شکلاتی» فیلمی در ژانر کودک و نوجوان به شمار می رود که نگاه تازه ای به دنیای کودکان دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم... بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما...

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسدزاده، محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمدحسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیرمردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش می پردازند.

501

کد خبر: 838018

وب گردی

وب گردی