برای بوجود آمدن نشاط  اجتماعی  باید از اساتید و دانشجویان  کمک گرفت

وزیر سابق ارشاد و نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداو سیما گفت :تحولات اجتماعی از جمله مباحثی است که باعث نشاط می شود که این امر با فعالیت های فرهنگی دانشجویان در دانشگاه می تواند در جامعه موثر و باعث بوجود آمدن نشاط اجتماعی شود.

دکتر علی جنتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در دانشکده خبر با اشاره به اینکه نشاط یک دانشجو در دانش آموزی و آموختن علم است گفت: افرادی که ارتقاء علمی و فرهنگی پیدا می کنند باعث بوجود آمدن نشاط می شوند و شخصیت جدیدی در خود احساس می کنند. کسی که از دوره کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقاء یافته ، احساس یک آدم جدید را دارد که دارای توانایی جدید و بضاعت بیشتر است همین امر باعث نشاط در کار و فعالیت فردی خود می شود.

وی درباره فعالیت های سیاسی دانشجویان افزود:در حوزه های سیاسی انتظار می رود دانشجویان فعال تر باشند زیرا با توجه به تمام تحولاتی که اطراف آنها می گذرد چه در داخل یا خارج کشور می توانن صاحب نظر و تحلیلگر مسائل شوند چرا که تحولات اجتماعی از جمله مباحثی است که باعث نشاط بخشیدن می شود.
نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداو سیما گفت: دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی باید آموخته های خود را به جامعه منتقل کرده ودیدگاه و بینش بدست آمده را در محیط خانواده ، محل کار ، محیط زندگی و در کل همه جامعه منتقل و با لایه های مختلف اجتماعی در میان بگذارند ، این عمل هم باعث نشاط خودشان شده و هم باعث نشاط اجتماعی در جامعه می شود.

وزیرسابق ارشاد گفت : اساتید دانشگاه نقش کم نظیری در نشاط اجتماعی دارند،البته این صحبت بنده بر اساس نظر سنجی هایی است که از دهه 70 تاکنون به دست آمده و این آمار نشان می دهد اساتید دانشگاه در بوجود آمدن نشاط اجتماعی دانشجویان در رده اول قرار گرفته اند.

علی جنتی گفت: دانشجویان به عنوان یک گروه قابل توجه و مورد احترام جامعه هستند و در آخر باید بگویم برای بوجود آمدن نشاط و منتقل کردن آن در جامعه باید در وهله اول از اساتید و بعد از دانشجویان استفاده کرد و باید ازاین پشتوانه به درستی استفاده و از آن حمایت کرد.

خبرنگار : حسین طالبی
706

کد خبر: 838051

وب گردی

وب گردی