تیم کشتی فرنگی نوجوانان در انتظار سرمربی جدید

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در حالی به تازگی عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد که سرمربی خود را به همراه نداشت.

به گزارش ایسکانیوز، چند روز مانده به اعزام فرنگی کاران نوجوان به رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ یونان، درگیری لفظی و سپس فیزیکی سرمربی و سرپرست این تیم باعث شد تا لیست مسافران اعزامی دستخوش تغییر شود.

فدراسیون بلافاصله وارد گود شد و با کنارگذاشتن علیرضا لرستانی(سرمربی) و تعلیق فعالیت موسی طباطبایی(سرپرست) نشان داد، هیچ تعارفی با کسی ندارد.

به هر حال تیم نوجوانان بدون سرمربی و سرپرست به جهانی یونان اعزام شد و حسن بابک به عنوان مدیرفنی، مسئولیت سرمربیگری و سرپرستی تیم را بر عهده گرفت. البته در این بین مهدی محمدی مربی جوان و بااخلاق تیم نوجوانان نیز سهم زیادی در جمع کردن این حواشی داشت و توانست به خوبی خلاء نبود دو عضو اصلی کادر فنی را تا حد فراوانی برطرف کند.

حال با گذشته حدود دو هفته از نایب قهرمانی نوجوانان فرنگی کار در رقابتهای جهانی، این تیم همچنان سرمربی ندارد و شورای فنی قرار است این مساله را در نشست آتی خود مورد بررسی قرار دهد.

گفته می شود احتمال بازگشت علیرضا لرستانی به عنوان سرمربی تقریبا صفر است، اما این احتمال وجود دارد که موسی طباطبایی دوباره بتواند در کنار تیم نوجوانان قرار گیرد. البته برخی از اعضای شورای فنی کشتی فرنگی معتقدند سرمربی بعدی این تیم باید بطور حتم، دارای فاکتورهای جوانی، تجربه، توان فنی و اخلاق باشد.

در این میان هیچ بعید نیست مهدی محمدی جایگزین سرمربی قبلی شود، چراکه او توانست در رقابتهای جهانی یونان به خوبی ایفای نقش کند و نمره قبولی بگیرد.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز توانست عنوان نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ یونان را از ان خود کند.

607

کد خبر: 838136

وب گردی

وب گردی