حضور در عرصه هاى علمى مى تواند نام بسیج را ماندگار کند

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه امروز آن چه می تواند نام بسیج را ماندگار کند حضور در عرصه های علمی است، گفت: وقتی اخلاص بسیج باعلم آموزی همراه باشد می تواند جامعه را به سمت اخلاق گرایی و رعایت حال دیگران حرکت دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نشست هم اندیشی با فرماندهان بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمان های مختلف، اظهار کرد: با نگاهی به سابقه شکل گیری بسیج می توان گفت: کشور در دوره ای با بحران شدیدی از جهت حملات دشمن به مرزها مواجه بود. از طرفی ضرورت مقابله با این بحران از جانب مردم احساس شد که این موضوع با عدم نظم و هماهنگی همراه بود. امام راحل درآن زمان در پیامی اعلام کردند که کشوری با 40 میلیون جمعیت باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: حرکتی که اغاز شد حماسه هایی به وجود آورد که در طول تاریخ این کشور ماندگار خواهد شد. این رویه همواره با ایثار، گذشت، فداکاری همراه است و همواره حرکت به سوی رشد و تعالی در آن وجود دارد.

مشاور رئیس جمهوری به جمله امام(ره) اشاره کرد که می فرمایند بسیج لشگر مخلص خداست و ادامه داد: مردم ما هم همیشه این نگاه را نسبت به بسیج داشته اند.

503

کد خبر: 838243

وب گردی

وب گردی