احیای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند که از سال 1388 فعالیت خود را در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نما آغاز کرد؛ بعد از مدتی وقفه مجددا تلاش می کند با احیاء و ساخت رباتهای جدید خود را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات ایران اُپن 2017 آماده نموده تا مجوز شرکت در مسابقات جهانی 2018 را از آن خود نماید.

تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، در پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن که به مناسبت بزرگداشت استاد احمد حامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در روزهای بیست و نهم و سی ام شهریور برگزار می شود ، حضور خواهد یافت.

پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن جزء معتبرترین مسابقات ملی بتن است و از تمامی دانشگاه های مطرح ایران در آن شرکت می کنند.

تیم بتن واحد دانشگاهی پرند توانسته است هرساله در بین بهترین تیم های شرکت کننده در این مسابقات باشد و مقام های زیادی(کسب دو مقام اولی در رشته سازه قاب محافظ تخم مرغEPD در سال 1387در مسابقات مرکز ملی مقاوم سازی دانشگاه بوعلی سینا همدان و مسابقات انجمن بتن آمریکا شاخه ایران ، کسب مقام دوم در رشته تکنولوژی بتن در مسابقات انجمن بتن ایران در سال 1388 ، کسب مقام شایسته تقدیر از مسابقات بتن سبک در دانشگاه تهران سال 1390 و ...) را در گرایش های مختلف کسب نماید.

این تیم اکنون در حال آماده سازی چهار گروه چهار نفره در گرایشهای epd ، سبک ، پرمقاومت و تیر خمشی برای شرکت در این مسابقات است.

کد خبر: 838322

وب گردی

وب گردی