تصادف بامدادی در تهران /آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان - قزوین+جدول

سرپرست اورژانس کشور به تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان - قزوین پرداخت.

دکتر پیر حسین کولیوند در گفت و گو با ایسکانیوز از تصادف یک دستگاه پراید با پژو 405 در تهران خبر داد و گفت: درساعت 02:35 بامداد امروز یک دستگاه خودرو پراید و پژو 405در محور احمد آباد مستوفی به سمت آزادگان ،نرسیده به پمپ بنزین با یکدیگر برخورد کردند.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت خبر تصادف در مرکز ارتباطات اورژانس تهران، یک دستگاه آمبولانس از منطقه اسلامشهر به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس کشور گفت: زمانی که تکنسین های اورژانس به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند 3 نفر مصدوم شده اند که بلافاصله اقدامات درمانی مناسب در محل حادثه ارائه شد.

وی اضافه کرد: هر 3 مصدوم این حادثه جهت ادامه مراحل درمانی به بیمارستان شهید فیاض بخش انتقال داده شدند.

علت واژگونی اتوبوس در بامداد امروز مشخص شد

در ادامه دکتر کولیوند درباره جزئیات واژگونی اتوبوس که صبح امروز در آزاد راه زنجان - قزوین رخ داده بود، گفت: این اتوبوس شهریار را به مقصد بیجار ترک کرده بود که در کیلومتر 63 آزاد راه زنجان - قزوین واژگون شد. پلیس راهور علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرده است.

به گفته وی، نخستین آمبولانس 6 دقیقه پس از اطلاع،به محل حادثه رسید.

وی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان این حادثه بیان کرد: از مجموع 13 مصدوم اعزامی به 4 نفر بیمارستان های امدادی ابهر و 9 نفر به بوعلی سینا خرمدره منتقل شدند که از این تعداد 9 مصدوم پس از درمان ترخیص شده و 4 مصدوم تحت نظر هستند. گفتنی است 3 نفر در بخش اورژانس بیمارستان های امدادی ابهر و یک نفر در بیمارستان بوعلی سینا خرمدره تحت نظر هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اورژانس کشور، اخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس به شرح زیر است:

701

کد خبر: 838361

وب گردی

وب گردی