فرانسه به دنبال حضور بلند مدت در ایران است

نایب رییس انجمن کارفرمایان فرانسه گفت فرانسه به دنبال همکاری های دراز مدت با ایران است که در این راستا مرکز تجارت فرانسه در تهران تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ الیوتیبو دو سیلگی نایب رییس انجمن کارفرمایان فرانسه صبح امروز در همایش ایران و فرانسه با اشاره به روابط مثبت دو کشور گفت: اراده دو کشور تقویت و توسعه روابط تجاری است و شرکت های فرانسوی تنها به دلیل تجارت و کسب و کار به ایران نیامده بلکه در پی همکاری های دراز مدت میان دو کشور با توجه به فرهنگ صنعتی مشترک هستند.
او افزود: از جمله این همکاری های مشترک می توان به قرار داد توتال برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی و همکاری مشترک رنو و ایران برای تولید سالانه ۳۰۰ هزار خودرو اشاره کرد.
نایب رییس انجمن کارفرمایان فرانسه تصریح کرد: ایران و فرانسه در هفته های آتی شاهد امضای قرار دادهای مهمی در رابطه با توسعه همکاری های مشترک هستند.
او با اشاره به حضور بیش از ۴۰ شرکت در بخش های صنایع و حمل و نقل و انرژی و محیط زیست در این سفر گفت: این دومین حضور مدف بینالملل درایران از آغاز سال است و برای توسعه همکاری های دو کشور مرکز تجاری فرانسه در ایران برای توسعه همکاری ها تاسیس شده است.
او تاکید کرد: ما به دنبال همکاری های دراز مدت در ایران هستیم و در این راستا باید موانع و مشکلات رفع شود و ما به دنبال شناخت بهتر و توسعه شراکت دو کشور هستیم.
402

کد خبر: 838413

وب گردی

وب گردی