پرسپولیس و معضل خط دفاع برابر الهلال/بازهم  تفکرات برانکو

برانکو کار سختی برای انتخاب خط دفاعی برابر الهلال پیش رو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی از سد الاهلی عربستان گذشت و در نیمه نهایی باید به مصاف الهلال عربستان برود. گفتنی است برانکو در دو دیدار تیمش برابر الاهلی سید جلال حسینی را در اختیار نداشت. دو اخطاره شدن محمد انصاری در بازی الاهلی باعث شد تا پرسپولیس برای بازی رفت مقابل الهلال مجبور به استفاده از زوج جدیدی در خط دفاعی باشد.

سرخ پوشان برای بازی رفت برابر الهلال دو بازیکن مهم در ساختار دفاعی را در اختیار نخواهند داشت. کمال کامیابی نیا و محمد انصاری دو بازیکن پرسپولیس، محرومان این تیم در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و این باعث خواهد شد در خط دفاعی پرسپولیس شاهد شکل گیری زوج جدیدی باشیم. سیدجلال حسینی از مصدومیت رها شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او برای بازی با الهلال به ترکیب تیمش بازخواهد گشت. با بازگشت سیدجلال و در نبود انصاری، زوج شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی در قلب خط دفاعی پرسپولیس شکل خواهد گرفت.

برانکو کار سختی برای انتخاب خط دفاعی برابر الهلال پیش رو دارد؛ در صورتی که به هر دلیلی سیدجلال حسینی یا شجاع خلیل زاده نتوانند در بازی برابر الاهلی تیمشان را همراهی کنند، معادله خط دفاع پرسپولیس کمی پیچیده خواهد شد. سرخ پوشان دو بازیکن دیگر برای پر کردن این پست دارند؛ حسین ماهینی و محسن ربیع خواه دو بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس به حساب می آیند؛ البته ربیع خواه در غیاب کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی خواهد بود. همچنین حسین ماهینی در دفاع میانی و در کنار شجاع خلیل زاده میدان خواهد رفت.

601

کد خبر: 838440

وب گردی

وب گردی