قدرت و توان دفاعی کشور در تمامی نیروهای مسلح کشور متبلور است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اقتدار کشور، گفت: قدرت دفاعی کشور در شرایط فعلی در تمامی نیروهای مسلح کشور از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی متبلور است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد و این اقتدار به برکت حضور تمامی نیروهای مسلح به دست آمده است.

وی ادامه داد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون از هیچ تلاشی برای توطئه بر علیه نظام دریغ نکردند و از تمامی فرصت ها برای ضربه زدن به انقلاب سوء استفاده کردند و این دشمنی ها در حال حاضر نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز تمامی نیروهای مسلح کشور رر اوج اقتدار قرار دارند و قدرت دفاعی کشور نیز به برکت حضور تمامی نیروهای مسلح به دست آمده است.

وی گفت: ملت ایران در تمامی صحنه ها برای دفاع از انقلاب و نظام در صحنه حضور داشته اند و امروز نیز به برکت همین مهم است که ما در مقابل دشمن حضوری مقتدر داریم.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و لزوم بزرگداشت رشادت ها، یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های ملت ایران در مقابل دشمنان است و به همین دلیل باید به بهترین شکل ممکن ایام این هفته را گرامی داشت.

وی گفت: جایگاه و اهمیت دفاع مقدس در استان کردستان بسیار مهمتر است چرا که مردم کردستان در دو جبهه مقابله با اشرار و ضد انقلاب و همچنین دشمن بعثی حضور داشتند و این مهم دارای ارزش والایی است.

900/900

کد خبر: 838447

وب گردی

وب گردی