شایعات در خصوص عدم تمدید قرارداد کارکنان کذب محض است / هیچ تصمیمی برای تعدیل نیروی انسانی نداریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: کارکنان قراردادی دانشگاه آزاد اسلامی نگران نباشند قرار داد آن ها لغو نمی شود و شایعات در این زمینه کذب محض است.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد رهبر پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد فارس افزود: فعالیت های ارزشمندی از جانب رئیس گذشته دانشگاه آزاد فارس مشاهده و به یادگار گذشته شد.

وی ادامه داد: امروز واحد شیراز به یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور تبدیل شده و این تغییرات به معنی نارضایتی و عدم استفاده از توانایی افراد نیست.

رئیس دانشگاه آزاد کشور تاکید کرد: اعتقاد دارم کار در دانشگاه فردی و انفرادی نیست، کار جمعی بوده و خدمات ۳۰ ساله دانشگاه نتیجه تلاش اساتید، مدیران، کارمندان و دانشجویان است.

رهبر یادآور شد: این دانشگاه که امروز به درختی تنومند تبدیل شده در زمانی وظیفه جذب دانشجو و گسترش فضای آموزشی را بر عهده داشت که موفق بود و در هر مجموعه ای امروز شاهد نتیجه تربیت کادر هستیم.

وی ادامه داد: اما امروز موج جمعیتی و تربیت کادر به اتمام رسید و جایگاه بالایی در اختیار دانشگاه آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد کشور تاکید کرد: امروز وظیفه دانشگاه رفع مشکلات فقر و محرومیت و تولید کشور است که باید با علم و فناوری این مهم انجام شود.

رهبر یادآور شد: با توسعه و پیشرفت علمی باید ثروت آفرینی برای رفع محرومیت و فقر انجام شود که در این راستا دانشگاه آزاد فارس می تواند تاثیر فراوان داشته باشد.

وی افزود: نباید فراموش کرد که علم بی ایمان به جایی نخواهد رسید و باید به مباحث فرهنگی و مذهبی دانشجویان توجه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان این نکته که ما به دنبال رفع بیکاری هستیم و نه دامن زدن به آن تاکید کرد: تصمیم به تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد نخواهیم داشت بلکه با تغییر روند دانشگاه به سمت افزایش کارهای پژوهشی شاهد افزایش نیرو نیز خواهی بود.

منبع: مهر

کد خبر: 838449

وب گردی

وب گردی