از اصرار منصوریان برای استعفا ندادن تعجب می کنم/ رحمتی از گل خوردن استقلال خوشحال نمی شود/ افتخاری حرف می زد جنگ داخلی رخ می داد

پیشکسوت استقلال گفت: برایم جالب است منصوریان اصرار دارد در استقلال بماند و استعفا نمی دهدتعجب می کنم وقتی می بینم که تضاد و اختلاف در باشگاه وجود دارد و با این حال سرمربی استقلال مقاومت می کند تا تیم را حفظ کند.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: متاسفانه با اتفاقاتی که در برنامه شب گذشته 90 رخ داد آبرو و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال رفت و نباید چنین حرف های در برنامه زنده زده می شد.از طرفی هم مشخص شد که منصوریان در شرایط سختی کار می کند و برخی آقایان باشگاه استقلال را سیاسی کردند و حمایتی از سرمربی تیم نمی کنند.

وی افزود: افتخاری بهترین کار را کرد که در جریان صحبت های منصوریان و رحمتی ورود نکرد چون اگر او هم می خواست صحبت کند جنگ داخلی به وجود می آمد و مدیرعامل باشگاه بهترین تصمیم را گرفت.

نامجو مطلق ادامه داد: برایم جالب است منصوریان اصرار دارد در استقلال بماند و استعفا نمی دهد تعجب می کنم وقتی می بینم که تضاد و اختلاف در باشگاه وجود دارد و با این حال سرمربی استقلال مقاومت می کند تا تیم را حفظ کند.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: کاری که با دو بازیکن بزرگ استقلال انجام شد اصلا درست نبود و نباید این بازیکنان را از حضور در تمرین منع می کردند.البته علت اصلی این موضوع مشخص نیست و مسوولان باید پاسخگو باشند.

وی اظهار داشت: رحمتی هرچقدر هم از نیمت نشینی در استقلال ناراضی باشد هنگام گل خوردن تیم نمی خندد و او چنین شخصیتی ندارد.به هر حال دود تمام این اتفاقات به چشم خودمان می خورد.

600

کد خبر: 838514

وب گردی

وب گردی