دانشگاه آزاد اسلامی از ابداعات جمهوری اسلامی ایران و نتایج انقلاب اسلامی است

دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در رشته های مختلف ازجمله علوم دقیقه، علوم تجربی و علوم انسانی جزو برترین دانشگاه های کشور باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز در جمع خبرنگاران،با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با وجود یک میلیون و نیم دانشجو و حدود 70هزار عضو هیات علمی تمام‌وقت و نیمه‌وقت، یکی از ابداعات جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این دانشگاه از نتایج انقلاب اسلامی بود که به امر حضرت امام (ره) تشکیل شد.

وی افزود: تاسیس این دانشگاه پاسخی به نیاز جوانان کشور و فضایی برای گسترش آموزش عالی بود.

دکتر ولایتی ادامه داد: خوشبختانه امروز در کشور به جایی رسیده‌ایم که هیچ داوطلب آموزش عالی در کشور از ادامه تحصیل بازنمی‌ماند.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در تحولات اخیر دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات مثبتی صورت گرفته است، گفت: از زمانی که دکتر رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد، فعالیت های زیادی انجام شده و امروز نیز با تکریم از دکتر سارویی، دکتر پیشقدم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز معرفی شد.

دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: ما به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بسیار امیدواریم چرا که این منطقه، اقلیم علم و فرهنگ و فرهیختگی است و امیدواریم این دانشگاه در رشته های مختلف ازجمله علوم دقیقه، علوم تجربی و علوم انسانی رتبه اول را در کشور داشته باشد.

کد خبر: 838556

وب گردی

وب گردی