محفل شعر طنز «قند و نمک» در فرهنگسرای فردوس

هفتادمین محفل شعر طنز «قند و نمک» امروز سه‌شنبه 28 شهریورماه با حضور سعید بیابانکی و شاعران طنزپرداز در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی «قند و نمک» با هدف اعتلای شعر طنز، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاقیت جوانان هنرمند در مسیر ارتقای دانش و همچنین ایجاد شور و هیجان و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای شهروندان برگزار می‌شود که تاکنون شصت و نه محفل به صورت مستمر در آخرین سه شنبه هر ماه اجرا شده است.

در هفتادمین محفل که به صورت ویژه برنامه به اجرا درمی آید، شاعران طنزپرداز، اشعار و قطعات طنز خود را قرائت می‌کنند و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه نیز به نقد آن‌ها می‌پردازد. همچنین برگزاری استندآپ کمدی، پخش کلیپ طنز، مسابقه ذوق آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز و فوت کردن شمع کیک هفتاد ماهگی توسط بیابانکی، شاعران حاضر و مخاطبان از دیگر بخش‌های این محفل طنز است

محفل ادبی شعر طنز "قند و نمک" از ساعت 18:15 دقیقه پذیرای شاعرانی چون صابر قدیمی، فرامز ریحان صفت، شروین سلیمانی، علیرضا لبش، مهدی استاد احمد، علی میرزایی، روح‌الله احمدی، مصطفی مشایخی، مهدی فرج الهی و ... است.

دوستداران محافل ادبی طنز برای حضور در این ویژه برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 838583

وب گردی

وب گردی