رحمتی به دوستانش/به تمرین نمی روم،به منصوریان اعتماد ندارم و ...!

رحمتی در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا مشکلاتش با این مربی ادامه دار باشد.

به گزارش ایسکانیوز،رحمتی از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت است و حتی به این موضوع اشاره کرده که با مریضی و در کما بودن پدرش باید این حرفها و روزهای تلخ را نیز تجربه کند و این در حالی است که وی از منصوریان انتظار نداشت.

این دروازه بان اعلام کرده که لرومی به حضورش در تمرینات نیست زیرا منصوریان به دلایلی که تنها برای خودش جذاب است قصد داشته رحمتی را در بازی با ذوب روی نیمکت بنشاند و از وی استفاده نکند زیرا رحمتی با قلعه نویی مشکل دارد اما رحمتی این موضوع را نمی پذیرد و تمام این حرفها و اتفاقات را علیه خود می داند و مقصر اصلی اش را منصوریان می داند!

مربی استقلال سعی کرد تا در نود خود را تبرئه کند که صحبتی مبنی بر خنده های رحمتی انجام نداده اما دروازه بان تیم که فصل قبل نیز با مربی تیم مشکلات زیادی داشت دیگر به منصوریان اعتماد ندارد و اعلام کرده که قصد حضور در تمرینات نیز ندارد و تا زمانی که اوضاع این چنین باشد ترجیح می دهد به مشکلات خود رسیدگی کند زیرا در حال حاضر در ترکیب استقلال نیز جایی ندارد.

جتی اعلام شده که رحمتی گفته تا وقتی منصوریان باشد وی در تمرینات شرکت نمی کند اما مشخص نیست که این حرفها واقعی است یا نه!

کد خبر: 838665

وب گردی

وب گردی