سرنوشت نامعلوم  پنج استاندار دولت یازدهم در دولت جدید

با توجه به تغییر و ابقای برخی از استانداران دولت یازدهم در دولت دوازدهم هنوز در رابطه با پنج استاندار خبری از منصوب شدن آنها در دولت دوازدهم نیست.

راضیه فراهانی- ایسکانیوز: چهارشنبه 22 شهریور ماه در جلسه هیأت دولت با ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی استانداران هفت استان هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز منصوب شدند.
هوشنگ بازوند، جاسم جادری، محمدعلی افشانی، علی اکبر پرویزی و حمید طهائی 5 استاندار در دولت یازدهم بودند که پس از معرفی هفت استاندار جدید برای استان های لرستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و البرز سرنوشت استانداران قبلی دولت یازدهم نامعلوم است.
براساس آخرین اطلاعات شنیده هایی در مورد استاندارانی که در حال حاضر سرنوشتشان معلوم نیست مطرح شده است.

جاسم جادری استاندار سابق هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفته بود که استاندار می ماند اما در استان دیگر قرار است به عنوان استاندار فعالیت داشته باشد.

همچنین طبق آخرین آمار هوشنگ بازوند قرار است به استان همدان برود و محمدعلی افشانی به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور منصوب شود.

گفته می شود قرار است علی اکبر پرویزی به استان مرکزی برود . در رابطه با تغییر استاندار البرز و کنار رفتن حمید طهائی هنوز اطلاعاتی در دست نیست که وی در چه جایی قرار است مشغول به فعالیت شود.

گمانه زنی ها مبنی بر آن بود که در هفته ای که گذشت استانداران دیگر منصوب خواهند شد که منبع آگاهی از وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: به دلیل حضور رئیس جمهور کشورمان در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک پس این هفته خبری از تغییر و یا انتصاب دیگری وجود ندارد.

901/900

کد خبر: 838713

وب گردی

وب گردی