اولین اظهارات استاندار جدید قزوین

استاندار جدید قزوین گفت: توسعه متوازن فرهنگ، هنر، اقتصاد و مسائل اجتماعی و سیاسی در استان قزوین در دستور کار بوده که در این مسیر توسعه منطقه‌ای در اولویت است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: توفیق دوباره خدمت در مردم یکی از استان‌های کشور برای بنده فراهم شد تا با تلاش و جدیت فعالیت کنم.

وی بیان کرد: ظرفیت‌ها و شاخص‌های توسعه استان قزوین بسیار بالا بوده که این مهم ضمن نقاط قوت ممکن است نقطه ضعف نیز محسوب شود که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار جدید قزوین تصریح کرد: عرصه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراهم بوده و در جوامع کنونی رقابت نقش ویژه‌ای دارد که باید در جهت تحقق این امور تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: توسعه متوازن فرهنگ، هنر، اقتصاد و مسائل اجتماعی و سیاسی در استان قزوین در دستور کار بوده که در این مسیر توسعه منطقه‌ای در اولویت است.

وی عنوان کرد: استان قزوین از ظرفیت مذهبی و دینی ویژه‌ای برخوردار بوده که باید با تعامل دستگاه‌ها و با استفاده از سرمایه انسانی، فرهنگ غنی، ظرفیت فرهنگی و هنری در جهت ارتقاء این ظرفیت‌ها اقدام کرد.

900/900

کد خبر: 838714

وب گردی

وب گردی