حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی: آسیب‌های اجتماعی بسیاری جوانان ما را تهدید می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز ما در عصری زندگی می‌کنیم که از هر سمت و سو مورد هجمه دشمن قرار گرفته‌ایم و خطرات و آسیب‌های اجتماعی بسیاری جوانان ما را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکترسیدشهاب‌الدین حسینی شامگاه سه شنبه، در همایش ستایشگران عشق که در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز با حضور شاعران و مداحان حسینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: این همایش می‌تواند مقدمه خوبی باشد برای ورود به ماه محرم و عزاداری‌های فاخر و ارزشمندی که در آن‌ها نام و یاد امام حسین (ع) ورد زبان و دل‌مان خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در هیئات عزاداری ابراز کرد: هفته‌ای نیست که حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر آل‌هاشم در یکی از هیئات حسینی حضور نداشته باشند،قطعا حضور ایشان باعث رشد و پویایی چنین محافلی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: امروز ما در عصری زندگی می‌کنیم که از هر سمت و سو مورد هجمه دشمن قرار گرفته‌ایم و خطرات و آسیب‌های اجتماعی بسیاری جوانان ما را تهدید می‌کند.

وی اعلام کرد: بی‌شک این مراسم‌ها، شعرها و مداحی‌هایی که بخاطر اباعبدالله‌الحسین (ع) انجام می‌شوند، جوانان و انقلاب اسلامی ایران را بیمه می‌کنند.

گفتنی است:در پایان این مراسم از پیر غلامان و پیشکسوتان مداح تبریز تجلیل به عمل آمد.

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍

901

کد خبر: 838718

وب گردی

وب گردی