مشکل اصولگرایان این بود که رقیب را جدی نگرفتند

سردبیر مجله رسائل در اولین نشست تحلیل راهبردهای رسانه ای جریان های سیاسی در انتخابات در دانشگاه صدا و سیما گفت: مشکل اصولگرایان در انتخابات 96 این بود که رقیب را جدی نگرفتند و به تکثرگرایی در جامعه توجه نکردند.

به گزارش ایسکانیوز، اولین نشست تحلیل راهبردهای رسانه ای جریان های سیاسی در انتخابات در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این نشست که به همت مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شده بود دکتر ابراهیم محسنی،مدیر مرکز پژهش های افکار عمومی و تحولات اجتماعی دانشگاه تهران، دکتر پرویز امینی تحلیلگر سیاسی ، دکترمحمد آغاسی رییس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران، مهندس عباس عبدی عضو سابق شورای مرکزی جبهه مشارکت و مسعود معینی پور عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم حضور داششتند و تحولات سیاسی و رسانه ای انتخابات 96 را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

در ادامه این نشست معینی پور، سردبیر مجله رسائل گفت: مشکل اصولگرایان در انتخابات 96 این بود که رقیب را جدی نگرفتند و به تکثرگرایی در جامعه توجه نکردند.

وی بیان کرد: کسانی که می‌گویند مردم را نمی‌شود شناخت می‌خواهند سیاست را از بالا مدیریت کنند و یک نگاه ایدئولوژیک دارند.

سردبیر فصلنامه علوم انسانی اسلامی صدرا با پدیده خواندن علی لاریجانی در عرصه سیاست مفهوم نواصولگرایی را چنین تشریح کرد: نواصولگرایی دارد با تمرکز بر ریشه های خود در جریان اصولگرایی، با مردم سالاری دینی، مبانی انقلاب اسلامی و اسلام سیاسی خودش را بازسازی می کند و نقد را از خودش شروع کرده است.

کد خبر: 838722

وب گردی

وب گردی