جزئیات تصادف مرگبار جاده ورامین / راکب موتورسیکلت  در دم جان باخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از تصادف زنجیره ای در جاده ورامین خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌ و گو ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز حادثه چند دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده ورامین با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 06:08 به سامانه 125 اعلام شد و به دنبال آن آتش‌نشانان 2 ایستگاه به همراه تجهیزات ایمنی لازم به محل حادثه ، نرسیده به روستای قلعه‌نو اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان زمانی که به محل حادثه رسیدند، با ترافیک سنگین ناشی از این تصادف زنجیره ای مواجه شدند.در این حادثه 6 دستگاه خودرو شامل 3 دستگاه پراید، یک مینی‌بوس شخصی، یک پژو 405 و یک موتورسیکلت به شدت با هم برخورد کرده بودند.

به گفته وی، 3 مرد داخل اتاقک متلاشی شده یکی از خودروهای پراید محبوس شده بودند که با تلاش آتش نشانان از داخل خودرو به خارج از آن انتقال داده شدند.

ملکی بیان کرد: متاسفانه این حادثه 22 کشته و دو مصدوم داشت،در این تصادف زنجیره ای راکب موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داد، یکی از سرنشینان پراید نیز پس از تایید عوامل اورژانس مشخص شد به علت شدت جراحات وارده جان باخته است، همچنین 2 سرنشین دیگر پراید به شدت مصدوم شده بودند.

وی تاکید کرد : عملیات آتش نشانان نیز پس از هدایت خودروها به حاشیه جاده و بازگشایی معبر با کمک عوامل پلیس راهور به پایان رسید.

701

کد خبر: 838744

وب گردی

وب گردی