آغاز پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن با قرائت پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن امروز چهارشنبه 29 شهریور با قرائت پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و همکاری انجمن بتن ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پیام دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به پانزدهیمن مسابقات ملی بتن از سوی دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در این همایش قرائت شد.

در متن پیام آمده است:

افق توسعه همه­ جانبه کشور در برنامه ششم توسعه و سند چشم ­انداز ۲۰ ساله، «تحقق اقتصاد دانش ­بنیان» نام گرفته که شالوده و اساس آن توجه به سرمایه­ های انسانی نظیر نخبگان، فرهیختگان، مهندسان، محققان، دانشگاهیان و دانشجویان است.

بدون شک، «توسعه علمی» رمز بقا و راهبرد اصلی حفظ سرمایه­ های مادی و معنوی در جهان امروز است و برای دستیابی به جایگاهی شایسته در عرصه­ های مختلف، باید در زمینه تولید علم طلیعه­ دار شد و همت بلند و استعداد سرشار جوانان ایرانی، بزرگترین سرمایه را برای رشد متوازن و توسعه پایدار کشور فراهم ساخته که امیدوارم ایران اسلامی با پیشینه درخشان فرهنگی و علمی و تمدنی عظیم و ظرفیت های والا و جوانان خلاق و مستعد، همچون گذشته بر قله رفیع دانش جهان بایستد.

از این رو، ضرورت ها ایجاب می‌کند تا همه مسئولان و آحاد جامعه برای بالندگی و شکوفایی دانشگاه ها و پاسداشت حرمت دانشجویان و استادان به عنوان یکی از گرانقدرترین سرمایه­ های کشور و محور بنیادین توسعه، اندیشه ­ای راسخ و عزم ملی داشته باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه علمی و فرهنگی توانسته است با کمک پژوهشگران، استادان، محققان و دانشجویان پرتلاش خود در مسیر تعالی و رشد قرار گیرد و امروز این دانشگاه با اتکا به توان علمی خود در عرصه بین‌­المللی گام های موثری برداشته است.

اکنون که در پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان و استادان گردهم آمده‌اند، فرصت بسیار گرانبهایی است که با تجمع افکار و عقاید خود در بستر آزاداندیشی، گامی مثمر در جهت تحقق آرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، یعنی نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری، برداشته شود.

اعتقاد قلبی دارم که حضور شما در این سری از مسابقات فرصت مغتنمی است تا با آشنایی بیشتر با یکدیگر و با فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی، زمینه توسعه علمی و همکاری های دانشگاهی و به تبع آن، خدمت به ایران اسلامی پُرفروغتر از گذشته فراهم شود.

در پایان، ضمن گرامیداشت روز ملی بتن و تشکر از برگزارکنندگان پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن، انجمن بتن ایران، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و مسؤولان و کارکنان خدوم واحد علی آباد کتول، امید آن دارد در آینده نزدیک شاهد تحولی شگرف و عظیم در عرصه ­های علم و عمل کشور باشیم.

کد خبر: 838839

وب گردی

وب گردی