منصوریان باید بماند/ امیدوارم کمیته فنی سالم تشکیل شود/ بازیکن سالاری ایجاد شده است

کاپیتان سابق استقلال گفت:سرمربی استقلال نباید اخراج شود و باید به کار خودش ادامه دهد چرا که خودش این بازیکنان را انتخاب کرده و خودش نیز باید با آنها نتیجه بگیرد. بهتر است به منصوریان فرصت بیشتری داد تا بتواند ثبات را در تیم حاکم کند تا تیمش نتیجه بگیرد.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: مقصر پدید آمدن این وضعیت در تیم استقلال منصوریان و مدیر عامل تیم هستند که هرچه سرمربی تیم گفته مدیر عامل تیم بدون در نظر گرفتن نکات فنی قبول کرده است، استقلال در طول تاریخ فوتبال خود چنین وضعی نداشته است و تشکیل کمیته فنی یکی از راه های مناسب کمک به استقلال است تا تصمیمات درست و اصولی در این کمیته گرفته شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در تیم استقلال بازیکن سالاری پدید آمده است و جمعی تصمیم گیری نشده است که این اتفاق یک اشتباه بزرگ بوده و منجر به ایجاد مشکلاتی از جمله گل نزدن این تیم شده است. باید از مسوولان استقلال پرسید که چرا آکادمی فوتبال استقلال تعطیل شده و دیگر بازیکن سازی به درستی صورت نمی گیرد.

کاپیتان سابق استقلال در مورد کادر فنی استقلال افزود: سرمربی استقلال نباید اخراج شود و باید به کار خودش ادامه دهد چرا که خودش این بازیکنان را انتخاب کرده و خودش نیز باید با آنها نتیجه بگیرد. بهتر است به منصوریان فرصت بیشتری داد تا بتواند ثبات را در تیم حاکم کند تا تیمش نتیجه بگیرد.

حسن روشن در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای استقلال ابراز امیدواری کرد که کمیته فنی سالم در تیم ایجاد شود تا منجر به تصمیمات درست و اصولی برای تیم شود.

602

کد خبر: 838847

وب گردی

وب گردی