نواخته شدن زنگ مدرسه توسط شهردار منطقه 13 در جشن شکوفه ها و غنچه ها

با نواخته شدن زنگ مدرسه توسط شهردار منطقه 13 در مدرسه جعفریه ،  غنچه ها و  شکوفه ها آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز درآستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور ، مراسم جشن شکوفه ها با حضور شهردار منطقه ، عضور شورای اسلامی شهر تهران ، رئیس آموزش و پرورش ،جمعی از معاونین و مدیران توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی برای کلاس اولی ها صبح امروز چهارشنبه 29 شهریور ماه در مدرسه جعفریه واقع در خیابان شورا برگزار شد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه13 با بیان اینکه روز اول مدرسه ، بهترین روز و لحظه ای است که برای همیشه در خاطره شما خواهند ماند و ثبت می شود ، به بیان خاطره ای از زمان تحصیلی خود پرداخت و با ارزوی موفقیت برای دانش آموزان از انها خواست تا قدر جایگاه مقدس مدرسه را بدانند و با پشتکارو اهمیت به کسب علم و دانش برای پیشرفت خود تلاش کنند.

وی به خدمات متعدد شهرداری برای بهینه سازی محیط زندگی شهروندان و همچنین فضاهای تحصیلی دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و با بیان لزوم ارتباطات تنگاتنگ بین آموزش و پرورش و شهرداری افزود: متولیان شهری در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی ،به انتقال فرهنگ و ارزش ها به شهروندان توجه جدی داشته و از پتانسیل های موجود برای اعتلای فرهنگ جامعه بهره می برند.

امانی ، عضو شورای اسلامی شهر تهران با ارزوی موفقیت برای دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید به خدمات متعدد شهرداری اشاره و از دانش آموزان خواست تا در حفظ و نگهداری محیط زندگی خود کوشا بود و از ریختن زباله در محیط زندگی خود خودداری کنند.

در این مراسم علاوه برگزاری برنامه های جنبی و شاد ، ضمن اهدای گل به دانش آموزان ، هدایایی نیز به دانش آموزانی که قران خواندند توسط شهردار منطقه اهدا شد.

همچنین با حضورفعال اداره بازیافت معاونت خدمات شهری، جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها در مدرسه جعفریه برگزار و ضمن توزیع کیسه وبروشور جوایز بازیافتی به کلاس اولی ها ، آموزش های بازیافت برای دانش آموزان ارائه شد.

700

کد خبر: 838856

وب گردی

وب گردی