دکتر روحانی انقلابی و از موضع عزت در سازمان ملل متحد سخنرانی کند

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل متحد گفت: اکنون ما نیازمند دیپلماسی مقتدرانه و عاقلانه هستیم.

رضا کارگر دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در مصاحبه با سرویس دانشگاه خبرگزاری «ایسکانیوز» با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل متحد و حواشی و برداشت های متعدد از آن گفت: بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان، سیاست امریکا نسبت به ایران، از زمان اوباما تا ترامپ تغییری نکرده است، بلکه آنچه که سبب این نظر و پنداشت می شود تفاوت ادبیات این دو است.

کارگر تاکید کرد: نکته ای که در این رابطه مغفول مانده این است که رییس جمهور آمریکا حدود چهار دقیقه از سخنرانی خود را چنان یک انسان مجنون نسبت به ایران گزافه گویی کرد که این عمل مضحک واکنش بسیاری از کشور ها و اشخاص را به دنبال داشت که یا در دفاع از ایران و یا علیه ترامپ موضع گیری کردند که این نشان نفوذ و محق بودن جمهوری اسلامی ایران در نظام جهانی است.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه آمریکایی ها اکنون واکنش ایران و فضای بین الملل را در قبال نقض برجام رصد می کنند، اظهار داشت: آن چه که در پس این نمایشات مضحک و تکراری این بازیگران ناشی نهفته، این است که بر ایران فشاری وارد آورند تا با مذاکرات مجدد، امتیازات جدید به دست آورند.

وی افزود: در این فضا و اکنون ما نیازمند دیپلماسی مقتدرانه و عاقلانه هستیم و دیپلمات های ما باید از منفعلانه عمل کردن در این فضا خودداری نموده و پاسخی در شأن جمهوری اسلامی ایران به یاوه گویی و زیاده خواهی امریکایی ها دهند.

رضا کارگر در پایان گفت و گو با ایسکانیوز خاطر نشان کرد: جامعه دانشجویی و جوانان علاوه بر محکوم کردن سخنان یاوه رییس جمهور امریکا و رییس رژیم منحوس صهیونیستی از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دکتر روحانی می خواهد که انقلابی و از موضع عزت در سازمان ملل متحده به سخنرانی بپردازد.

کد خبر: 838864

وب گردی

وب گردی