تهران هرشب یک واژگونی خودرو

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هرشب یک واژگونی خودرو در تهران داریم این شهر را جزو ۵ شهر پراسترس منطقه معرفی کرد و گفت: بخشی از استرس آن ناشی از ترافیک است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، محسن پورسید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست رسانه‌ای طرح استقبال از مهر در مقر پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مجموعه ناجا و پلیس راهور بازوی موثر در مسائل شهر تهران هستند و خوشبختانه همکاری بین پلیس و شهرداری در اوج هماهنگی است و امیدواریم با این همکاری، شهر را به محل قابل سکونت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات ترافیک برای شهروندان تهرانی گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده تهران از نظر استرس پنجمین شهر منطقه است که بخشی از آن ناشی از ترافیک است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: با فرهنگسازی جان‌باختگان حوادث ترافیکی از 26 هزار نفر طی 10 سال به 16 هزار نفر رسیده است و تقاضا داریم همین اقدام در حوزه ترافیک شهری نیز انجام شود و در رسانه ملی پررنگ شود.

پورسیدآقایی گفت: توقف‌های دوبله، پارک‌های نابجا و تخلفات حادثه‌ساز موجب قفل شدن معابر می‌شود و متاسفانه هر شب یک حادثه واژگونی به‌خصوص در ساعات پایانی شب داریم.

706

کد خبر: 838915

وب گردی

وب گردی