هشدار به آرایشگران متخلف در ماه محرم / نرخ جدید ارائه خدمات، نیمه دوم سال اعلام می شود

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران به واحدهای صنفی متخلف هشدار داد و گفت: هر واحد صنفی که اقدام به ارائه خدمات برخلاف شئونات در ماه محرم کند تا 15 روز پلمپ می شود.

مصطفی گواهی رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با هشدار در رابطه با آرایش ویژه محرم گفت: با هر واحد صنفی که اقدام به آرایش ویژه محرم نماید برخورد جدی خواهد شد .

او افزود: البته این سوء استفاده بیشتر در واحدهای غیر مجاز و فاقد جواز در ایام خاص انجام می شود که در کل تعداد آن‌ها اندک و انگشت شمار است و در این راستا اتحادیه با هر واحد متخلف با قاطعیت برخورد می کند.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی غیر مجاز در آپارتمان ها، تصریح کرد: این واحدها پس از شناسایی به اتحادیه معرفی می شوند و به آنها فرصت داده می شود که برای دریافت جواز اقدام کنند و قانونی شوند.

گواهی با اشاره به این که نزدیک به سه سال است که اتحادیه قیمت واحدی را برای ارائه خدمات به مشتریان و کوتاهی مو اعلام نکرده است، گفت:جلسات متعددی با ستاد تنظیم بازار و وزارت صنعت و اتاق اصناف برگزار شده که امیدواریم این جلسات نتیجه بخش باشد و بتوانیم نرخ مشخصی را برای ارائه خدمات در نیمه دوم سال اعلام کنیم.

او افزود: متاسفانه به دلیل این که نرخ ثابتی برای ارائه خدمات از سال 93 اعلام نشده است، در حال حاضر هر واحد صنفی بسته به خدماتی که می دهد و نیز در نظر گرفتن اجاره بها و مصرف آب و برق، قیمت مخصوص به خود را اعلام می کند؛ در حالی که این موضوع منجر به اعتراضات بسیاری به اتحادیه شده است. بر این اساس باید قیمت مشخص و ثابتی برای ارائه خدمات در چهار گروه ممتاز ،درجه 1،درجه 2 و درجه 3 اعلام شود.

به گفته رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران، نرخ ثابتی برای ارائه خدمات به داماد وجود ندارد و قیمت به صورت توافقی تعیین می شود چرا که خدمات ارائه شده متفاوت است.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران تاکید کرد: این اتحادیه با واحد های متخلفی که در ماه محرم اقدام به ارائه خدمات مخالف شئونات نمایند،برخورد جدی خواهد کرد و واحدصنفی متخلف تا 15 روز پلمپ می شود و مردم نیز می توانند گزارش های خود را در رابطه با واحدهای متخلف از طریق شماره تلفن 77647164 به اطلاع این اتحادیه جهت پیگیری برسانند.

400

کد خبر: 838949

وب گردی

وب گردی