خدمت‌رسانی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد شهرکرد در مناطق محروم

گروه جهادی از تبار آسمان حوزه بسیج دانشجویی شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به مدت یک هفته به منطقه موگویی (روستای سرآقاسید) شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد در قالب گروه جهادی «از تبار آسمان» حوزه بسیج دانشجویی شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، به مدت یک هفته به منطقه موگویی (روستای سرآقاسید) شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

این گروه جهادی با تعداد 26 دانشجوی بسیجی برادر و 17 نفر دانشجوی بسیجی خواهر در حوزه های مختلف دامپزشکی، پرستاری و بهداشت، روانشناسی و مشاوره، تیم های آموزشی، فرهنگی و مذهبی به محرومان این نطقه خدمت رسانی می‌کنند.

این گروه از دانشجویان افراد بالای 25 سال روستا را مورد معاینه پزشکی قرار داده و افرادی که دچار بیماری حاد بودند را به مرکز درمانی شهر چلگرد کوهرنگ معرفی کردند.

گروه جهادی روانشناسی و مشاوره نیز با برگزاری کلاس های آموزشی ازدواج و مشاوره ازدواج، خانواده و تحصیلی به ساکنان مناطق محروم شهرستان کوهرنگ مشاوره می دهند.

تیم آموزشی این گروه جهادی نیز با برگزاری کلاس های ورزشی، علمی، زبان خارجه و چرم دوزی فعالی خود را در این مناطق آغاز کردند.

برگزاری کلاس های قرآن، احکام، آشنایی با سیره انبیا و معصومین و کلاس های نقاشی از برنامه های تیم فرهنگی این گروه جهادی بود.

دانشجویان جهادی گروه جهادی «از تبار آسمان» با همکاری چند موسسه فرهنگی و مذهبی از استان چهارمحال و بختیاری و تهران و به کمک یک خیر گمنام تعداد قابل توجهی اقلام مذهبی و فرهنگی برای افراد ایمن منطقه محروم تهیه کردند.

کد خبر: 838989

وب گردی

وب گردی