همدانی: دیدار ما و سیاه‌جامگان بازی هافبک‌هاست/ استقلال نیاز به آرامش دارد

مربی تیم گسترش فولاد از حریف فردای تیمش به‌عنوان یک تیم جنگنده و دونده یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، ستار همدانی در نشست خبری پیش از بازی سیاه‌جامگان - پدیده، اظهار داشت: فردا با یک تیم جنگنده و دونده بازی داریم. هدف سیاه‌جامگان این است که مالکیت توپ را بگیرد. تیم سیاه‌جامگان هافبک‌های خوبی دارد که بسیار جنگنده هستند. بازی فردا نیز بازی هافبک‌هاست. هر تیمی که بتواند وسط زمین مالکیت داشته باشد و ارتباط خط هافبک و حمله را قطع کند، می‌تواند موفق باشد.

وی افزود: شما خودتان می‌دانید که ما پیش از فصل در دو بخش بدنسازی کردیم. نصف تیم‌مان راهی ترکیه شد و نصف دیگر بعداً اضافه شدند که این مسئله کارمان را دشوار کرد. رفته‌رفته بچه‌ها به آمادگی نسبی می‌رسند و قطعاً در چند هفته آینده شرایط‌مان را بهتر خواهیم کرد.

مربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: سیاستی که باشگاه گسترش فولاد دارد، با تمام باشگاه‌ها متفاوت است. در مدیریت باشگاه، ما افرادی مانند زنوزی را داریم که حامی ورزش و فوتبال در استان آذربایجان شرقی هستند. زنوزی یک مدیر حرفه‌ای است که از کادر فنی حمایت می‌کند تا تیم به مسیر اصلی برگردد. ما تیمی هستیم که تغییرات بسیار زیادی داشتیم. حتی باشگاه‌هایی مثل صنعت نفت و استقلال که فقط پیکره اصلی تیم را تقویت کردند، نیز مدعی هستند که برای ایجاد ثبات در تیم‌شان به زمان نیاز دارند. ما هم به‌عنوان تیمی که تغییرات زیادی داشتیم، مدعی هستیم که همچنان نیاز به زمان داریم تا به نتیجه‌ای که انتظارش را می‌کشیم، برسیم.

همدانی در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری که از او درباره وضعیت تیم استقلال پرسید، ترجیح داد صحبتی انجام ندهد. او در ادامه گفت: اکنون به نظر من زمانی است که باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم نیاز به آرامش دارند. پس بهتر است در این باره صحبت نکنیم تا استقلال شرایط طبیعی خودش را به دست بیاورد.

602

کد خبر: 839023

وب گردی

وب گردی