زمان انتخاب شهردار کرمانشاه

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: انتخاب شهردار جدید کرمانشاه یا ابقای شهردار فعلی یکشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،ابراهیم مرادی اظهار داشت: همانطور که از قبل هم گفته شده چنانچه نیرو و گزینه‌ای قوی‌تر از شهردار فعلی باشد به طور قطع در انتخاب شهردار جدید کوتاهی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت یا تضعیف ابقای شهردار فعلی صحت ندارد افزود: چنانچه گزینه‌ای بهتر وجود نداشته باشد عقل سلیم هم می‌گوید که شهردار فعلی ابقا شود و این نظر تمام دوستان اهل فکر است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه عنوان کرد: بسیاری از اتفاقات بزرگ جهان در لحظات آخر تصمیم‌گیری می‌شود و تصمیم‌گیری در زمینه تصدی شهرداری کرمانشاه نیز ممکن است در دقیقه نود ابقای شهردار فعلی باشد یا انتخاب گزینه دیگر باشد.

وی درباره بررسی برنامه گزینه‌های شهرداری گفت: چند نفر از گزینه‌ها حضوری برنامه‌ها و رزومه خود را ارائه کردند و مابقی گزینه‌ها که شناخته شده هستند لزومی نداشت که سابقه خود را در شورا ارائه دهند و در غیاب آنها تحلیل شدند.

مرادی با ابراز امیدواری برای اتفاق نظر اعضای شورا در روز یکشنبه عنوان کرد: از چند روز گذشته از طرف هیئت رئیسه برای تمام اعضای شورا دعوتنامه ارسال شده که چنانچه افرادی یکشنبه برنامه‌ای داشتند در این چند روز اعلام کنند و چون وضعیت شهردار کرمانشاه خیلی به تأخیر افتاده تلاش می‌کنیم روز یکشنبه انتخاب یا ابقا شود.

902/900

کد خبر: 839040

وب گردی

وب گردی