شریفات: باید استقلال را شکست می‌دادیم/ برخورد چشمی با من پنالتی بود

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی است که تیمش باید مقابل استقلال به پیروزی می‌رسید.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل شریفات پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه هم داشتند، اما با همه احترامی که برای استقلال قائلم، باید بگویم که ما باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که در مورد عملکردش سؤال پرسید، گفت: کاری را که باید انجام می‌دادم، انجام دادم و وظیفه‌ای که قلعه‌نویی به من محول کرده بود، در زمین پیاده کردم. فکر می‌کنم در مجموع خوب کار کردم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا صحنه برخورد روزبه چشمی با او پنالتی بوده است یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم پنالتی بود. قبل از آن، توپ را از چشمی دزدیده بودم و داور پشت محوطه جریمه خطایی روی من نگرفت. داخل محوطه جریمه اما خطایی رخ داد که متأسفانه اعلام نشد.

شریفات در مورد تشویق هواداران استقلال نیز خاطرنشان کرد: هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند. آنها زمانی که در فولاد هم بودم، من را تشویق می‌کردند و دست آنها را می‌بوسم.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکل استقلال را در چه چیزی می‌بیند، اظهار داشت: من کوچک‌تر از آن هستم که درباره مشکلات استقلال صحبت کنم و کارشناسان باید در این خصوص حرف بزنند.

601

کد خبر: 839103

وب گردی

وب گردی