برگزاری نشست خبری و مطبوعاتی فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان قزوین با حضور در نشست خبری و مطبوعاتی به میزبانی سپاه استان برنامه های این هفته را تشریح کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان قزوین با حضور در نشست خبری و مطبوعاتی به میزبانی سپاه استان برنامه های این هفته را تشریح کردند.

امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این نشست گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یادآوری ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان شجاعی است که با نثار خون خود و آبیاری درخت انقلاب به تحکیم نظام جمهوری اسلامی کمک کردند و ما وظیفه داریم در صیانت از ارزشها تلاش کنیم.

وی افزود: باید نسل جوان بداند رزمندگان ما با دست خالی و اتکا به لطف الهی و تبعیت از رهبری و حضوری شجاعانه در برابر استکبار ایستادند و توانستند به پیروزی برسند.

جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: هر سال یکی از نیروها محور برنامه ها قرار دارد و امسال سپاه پاسداران متولی هماهنگی امور هفته دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مراسم پاسداشت شکست حصر آبادان، یادواره شهدا، حضور در هیئت های مذهبی و شرکت در نماز جمعه و تجلیل از سربازان در همه پادگان ها از برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

امیر سرتیپ دوم پیری اظهارداشت: بازدید از خانواده شهدا، شهدای مدافعان حرم، در این هفته پیش بینی شده است.

وی افزود: ۲۹۷ عملیات توسط لشکر ۱۶ زرهی قزوین در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت که ۲۴۵ عملیات آفندی و ۵۲ عملیات پدافندی انجام شد.

جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین اظهار داشت: لشکر ۱۶ زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۶۸۰ شهید، ۱۷۳۱ جانباز و مفقودالاثر و ۲۲۰۰ آزاده دین خود را به میهن اسلامی ادا کرده است.

704

کد خبر: 839243

وب گردی

وب گردی